بسم الله الرحمن الرحيم
..Antara paparan di Blog ini mungkin anda telah terbaca di mana2 blog lain,,Anda tidak diminta untuk percaya 100%,,Terpulang pada Anda untuk menilai mengikut kepercayaan masing2,,dAn,,minat dipersilakan BerKonGsi,,,,tidak,,, sila tinGGalkan ..MaaF yg terKuranG dan teR LeBih..tEriMa Kasih kerana suDi SinGgah...

Tuesday, November 16, 2010

Lambang ILLUMINATI Pada Jacket CEO Facebook-Mark Zuckerberg



Dalam Persidangan Teknologi D8 , satu perkara yang membawa perhatian besar di sebalik jaket yang selalu dipakai oleh Mark Zuckerberg selama ini diperkatakan. Dalam temubual itu, beliau banyak dilontarkan dengan pelbagai soalan peribadi, sehingga beliau berasa berpeluh dan menanggalkan jaket hoodie-nya itu (jaket bertopi)



Perkara itu membuatkan Kara Swisher, pengacara untuk temubual pada hari itu penuh curiga dengan lambang yang terdapat disebalik jaket itu. Lambang yang tertera dalam jaket Mark Zuckerberg itu adalah lambang illuminati. Walaubagaimana pun, sesiapa pun tahu bahawa Mark Zuckerberg adalah dari keturunan Yahudi iaitu dari pasangan campuran Yahudi-Amerika, Edward dan Karen Zuckerberg.
Sumber :
gawker

No comments:

Tabung Juga laGi