بسم الله الرحمن الرحيم
..Antara paparan di Blog ini mungkin anda telah terbaca di mana2 blog lain,,Anda tidak diminta untuk percaya 100%,,Terpulang pada Anda untuk menilai mengikut kepercayaan masing2,,dAn,,minat dipersilakan BerKonGsi,,,,tidak,,, sila tinGGalkan ..MaaF yg terKuranG dan teR LeBih..tEriMa Kasih kerana suDi SinGgah...

Wednesday, December 16, 2009

Khidmat Seks Percuma?..



Persidangan Perubahan Iklim Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu dilangsungkan di Bella Center di Copenhagen, Denmark, mulai 7 hingga 18 Disember 2009 yang disertai oleh 115 pemimpin dunia termasuk Malaysia...
Antara isu utama yang akan dibincangkan ialah pengurangan hijau dan penyediaan bantuan kewangan bagi negara-negara sedang membangun untuk beralih kepada teknologi hijau dan menyesuaikan diri dengan dunia yang semakin panas.
Malaysia telah menyaksikan kenaikan suhu antara 0.5 dan 1.5 darjah Celsius manakala garis pesisir pantai semakin sempit ekoran kenaikan paras air laut.

Menurut satu laporan PBB, pengeluaran karbon oleh Malaysia pada 2006 adalah sebanyak 187 juta tan atau 7.2 tan daripada setiap rakyat Malaysia, berbanding Indonesia, yang merupakan pengeluar ketiga terbesar dunia dengan 2.3 bilion tan.

.. Tapi apa yang agak hangat diperkatakan selain Persidangan mengenai masalah perubahan cuaca global yang sangat membimbangkan ini ialah persatuan pekerja seks Copenhagen, Denmark akan menawarkan perkhidmatan mereka secara percuma kepada delegasi pertemuan puncak iklim PBB di Copenhagen, berkata seorang pegawai persatuan kepada AFP hari Sabtu.. ..

Susanne Moeller berkata langkah itu bertujuan untuk protes anti-prostitusi inisiatif yang dilakukan oleh balai bandar Copenhagen.

Bandar, tuan rumah 7-18 Disember KTT iklim PBB, mengedar kad pos di Copenhagen's hotel yang mengatakan 'Jadilah berterusan: Jangan membeli seks. "

Ini juga menghantar surat kepada pengurus hotel menjemput mereka untuk mengambil langkah-langkah untuk mengelakkan pertemuan pelacur klien dalam Pendirian mereka. Pelacur, yang kerjanya tidak haram di Denmark, akan bertindak balas terhadap bergerak.

"Semua delegasi yang datang ke Copenhagen untuk KTT iklim dunia akan dapat menggunakan kad pos untuk bayaran selepas menyampaikan permintaan pada website kami," Kata Ms Moeller, persatuan-persatuan Denmark untuk membela pekerja seks."Kami tidak berharap banyak delegasi (untuk memanfaatkan tawaran), tapi kami ingin untuk memprotes apa yang kita anggap diskriminasi," Ms Moeller mengatakan, menambah tawaran itu baik untuk tempoh perbualan iklim. – AFP
Straitstimes.com

No comments:

Tabung Juga laGi