بسم الله الرحمن الرحيم
..Antara paparan di Blog ini mungkin anda telah terbaca di mana2 blog lain,,Anda tidak diminta untuk percaya 100%,,Terpulang pada Anda untuk menilai mengikut kepercayaan masing2,,dAn,,minat dipersilakan BerKonGsi,,,,tidak,,, sila tinGGalkan ..MaaF yg terKuranG dan teR LeBih..tEriMa Kasih kerana suDi SinGgah...

Monday, April 4, 2011

Video Seks Carcosa



..malas mau up load video sebenar cukup ja la dengan gambar ini saja,,,kalau mau, cari sendiri d You Tube la ar..huhuh,bukan apa nanti kena baned pula blog saya ni penyokong mana2.. panas ketika ini di FB,blog,Twitter ini dunia maya, malah di kedai kopi,opis dalam bas,pasar ikan di mana2 saja la membabitkan ketua pembangkang tanahair Datuk Seri Anwar Ibrahim @ DSAI berkaitan video seks yang tidak sudah2ny lepas satu, satu lagi kes yang sangat menjijikkan yang bukan saja dibincangkan oleh orang dewasa bahkan budak2 sekolah pun tidak lepas bercerita mengenai video seks yang ditimbulkan oleh trio Datuk T,,dan sekarang entah siapa punya kerja boleh terlepas kepada umum kerana apa yang di beritakan masing2 yang berkaitan saling menafikan macamana boleh terlepas dan tersebar di internet dan juga melalui SMS,bluetooth di talipon ,,sedangkan apa yang di beritakan ianya disimpan dengan selamat dan tidak akan dipertontonkan kepada umum hanya mereka yang tertentu sahaja akan dipertontonkan dan itu pun kena melalui prosedur tertentu,,kununnya la,dan ada mereka2 yang tertentu cakap belum tingu, boleh percaya ka?,,kalau budak keci boleh kencing la kali ar...huuuu

..kumpulan yang mengaku bertanggungjawab di sebalik video itu yang menamakan diri sebagai 'Datuk T” mendedahkan identiti mereka - Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Sebelum ini, Eskay berkata mereka belum menyerahkan video penuh 22 minit itu kepada sesiapa dan salinan tunggal hanya diserahkan kepada polis...


..Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz hari ini menyokong cadangan supaya rakaman video aksi seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin parti pembangkang ditayangkan di Parlimen.

Mohamed Nazri berkata ia bagaimanapun tertakluk kepada persetujuan speaker Parlimen kerana hanya beliau mempunyai kuasa menentukan sesuatu keputusan dalam dewan.


..tapi orang awam termasuk budak bawah umur tidak perlu minta kebenaran siapa2 untuk menonton masuk ja you tube taip ja apa yang berkaitan yang selalu kena cakap,,ada la itu..

Kenyataan Wan Azizah..Malaysiakini
..Keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menafikan dakwaan bahawa beliau adalah lelaki dalam video seks yang sebahagian daripadanya telah disiarkan di internet semalam.

Isteri Anwar yang juga presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kata video itu merupakan "bukti paling jelas" bahawa suaminya bukanlah lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur itu.


..Membaca satu kenyataan hari ini, wan Azizah berkata, keluarganya telah memutuskan untuk menonton video
yang disiarkan di Internet itu dan mendapati jelas bahawa susuk badan lelaki berkenaan terlalu berbeza dengan susuk badan Anwar.


...saya punya komen bila tingu video,,sekali imbas macam DSAI la tp bila tingu betul2 dari susuk tubuh dia memang ada perbezaan sama seperti apa yang Wan Azizah cakap,wan Azizah isteri dia lagi tau macamana bentuk tubuh DSAI,,ada tag line "Phaholyothin Road Bangkok, Thailand 10400, Copyright 2011" tulisan Thailand..sedangkan video itu dikatakan dirakam disebuah hotel terkemuka ibu negara keadaan bilik hotel bukan hotel yang klas 5 star macam hotel Kampung Air,Sinsuran, Segama kalau di Sabah ni la,macam tau2 ja..hahaha..bukan apa la tempat saya, saya tau la,kadang2 kawan2 yang datang dari luar kawasan Kota Kinabalu dan mau menginap di hotel dan kekurangan atau mau save bajet di area2 itu la hotel murah..huhuhuh..
..dan lagi kalau orang2 besar mau buat projek ada ka dia pilih hotel yang cikai2 punya hotel,apa class...tiada feel la,ini cakap satu orang semasa saya kerja hotel 5star 10 tahun yang lalu,...

...na... fikir la sendiri,,tapi apa2pun sekarang dalam keruntuhan akhlak di kalangan remaja hari ini yang sangat2 membimbangkan dengan bermacam program yang dibuat demi menyelamatkan remja kita ini terutamanya Melayu untuk menjadi warga yang berakhlak mulia dalam masa yang sama media masa,elektornik, maya menyajikan cerita salah laku seks,pecah amanah,rasuah dan sebaginya orang2 dewasa yang sepatutnya menjadi contoh kepada mereka tanpa sekatan...

...saya bukan la seorang yang sangat baik tapi rasa kerisauan saya punya anak yang akan dan membesar dipersekitaran dunia sosial yang membimbangkan...

3 comments:

Peguam Bisaya said...

monong ino yakie.. kami pun sekarang sedang membahaskan isu DSAI ni. bukan apa.. macam2 versi skandal seks sudah yg melibatkan dia. isu sepol pon nda selesai ni lagi pasal datuk T. myb ini juz game kerajaan or juz utk mngaburkan mata rakyat.Allahualam.

yakie said...

peguam....mungkin satu konspirasi mengalihkan kepercyaan org ramai terhadap perjuangan DSAI,,tp rasa2nya dari apa yg di dengar dari mulut org ramai rata2nya simpati terhadap DSAI..

admin said...

Kopisanangan yakie bini..

Video yang sengaja menjatukan nama baik pembangkang?...ermm

Tabung Juga laGi