بسم الله الرحمن الرحيم
..Antara paparan di Blog ini mungkin anda telah terbaca di mana2 blog lain,,Anda tidak diminta untuk percaya 100%,,Terpulang pada Anda untuk menilai mengikut kepercayaan masing2,,dAn,,minat dipersilakan BerKonGsi,,,,tidak,,, sila tinGGalkan ..MaaF yg terKuranG dan teR LeBih..tEriMa Kasih kerana suDi SinGgah...

Saturday, January 15, 2011

Jangan Pandang Belakang???


.. anak saya Nurin Syahirah gambar sebalah kanan..

...seperti yang kelihatan dalam gambar di atas ada satu objek yang meyerupai satu susuk tubuh seorang wanita berbaju putih dengan rambut panjang...gambar ini diambil didalam bilik tidur sebuah Taman Asuhan Kanak2 di Tg.Aru Kota Kinabalu..masa gambar ini diambil tiada sesiapa atau objek lain yang ada dibelakang
..gambar ini telah diambil oleh penjaga / pengasuh di Taman Asuhan ini bebrapa minggu yang lalu ketika masuk waktu maghrib dan kebetulan masa itu hujan lebat ,, diketahui ada objek lain yang tertangkap beberapa hari selepas gambar ini diambil..
...Taman Asuhan ini tempat saya menghantar 3 orang anak saya dari mereka masih bayi lagi sehingga lah anak saya yang sulung bersekolah rendah dan yang kedua tadika pra 1,,gambar ini diambil untuk kenangan hari2 terakhir anak kedua saya ini di Taman Asuhan ini sebelum kami pindahkan ke Taman Asuhan yg berdekatan dengan tempat kerja Umi nya dan sekolah nya..hanya anak yang ketiga yang baru baerusia 6 bulan sahaja yang masih di Taman Asuhan ini..
terasa risau pula bila tau dengan bukti sekali ada benda yang ghaib tinggal di sana..sebelum ini pun memang sudah ada dengar2 cerita dari pengasuh di Taman Asuhan ini..lebih2 lagi bila seorang anak pengasuh kawan kepada anak saya ini ( bukan kawan yg dlm gambar ini ) yang tinggal di Taman Asuhan ini bermain dan bercakap sendiri seperti ada kawan yang bawa dia bercakap,,,dan anak saya ada bercerita yang kawan dia tu cakap dia selalu ternampak hantu seorang wanita yang berambut panjang di Taman Asuhan itu..tapi saya tidak ambil kisah sebab cerita budak2,,mungkin pengaruh filem.... saya baru tau hari ini ibu kepada anak itu telah membawa berubat dengan mendaptakan rawatan tradisional dengan beberapa orang yang tau akan alam ghaib dan memang ada benda ghaib yang menumpang di Taman Asuhan ini dan ingin berkawan dengan anak itu..ianya wanita ( ponti... ) dan ingin mencari tuan kerana dia telah ditinggalkan oleh tuan nya ( saka )...
...masa saya menulis entri ini anak ketiga saya tidak boleh tidur mengiggau, menangis dan sudah 3 kali menyusu dan muntah, baru Umi nya ambil dari Taman Asuhan ini jam 7pm tadi, sudah simpan minyak angin berberapa kali,,tidak juga mau diam..bila pegang telinga, sejuk...orang tua2 cakap bila budak menangis malam biasanya sakit perut, kalau tidak cuba pegang telinga, kalau badan panas telinga sejuk,,ertinya ketaguran / kena sampuk..bulan yang lalu Dec'2010 dia menangis seperti kesakitan yg amat sangat seperti orang kena histeria .. masa tu saya ambil dari Taman asuhan jam 7.30pm dalam keadaan hujan renyai2, baca apa yang teringat biar pun tunggang terbalik dan pasang mp3 surah Ruqyah Syariah, allhamdullilah tengah malam juga la baru bolih tidur biarpun tidak lena...
...sebenarnya perkara yang sama telah berlaku kepada 2 orang kakak anak saya ni, bila saya jemput anak saya dari taman asuhan ini dalam kedaan hujan , tidak kira la lebat ke renyai2 dan waktu malam masuk kereta saja mesti menangis tidak pun menangis badan panas, telinga sejuk...perkara ni berlarutan sehinggalah umur mereka 4 tahun lebih kurang baru la tidak berlaku lagi...anak yang bongsu ni mau dipindahkan atau cari Tasaka lain, Taska ni ja la yang paling dekat satu jalan balik rumah dan sudah biasa dari anak sulung....
...sekarang tawakal saja ...tiada lagi yang maha hebat dari Allah yang esa..dia la maha pencipta segala makhluk dan maha segala sesuatu...

.......sesiapa yang tau ada petua2 lain dan juga kepada yang arif mengenai perkara2 ghaib ni tulung dulu bagi2 petua...

2 comments:

CahayaCintaIlahi said...

taska berhantu tu..
eee seram tengok...

yakie said...

memang seram...taska ni kalau tengok luarnya tidak la menakutkan sebab bukan terletak di area yang trlalu sunyi,,

Tabung Juga laGi